canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de juny 18, 2007

capde a augsburg: despedida marie, primera cursa

Un cap de setmana de record amb les amigues d'Augsburg. Genial.

Divendres: despedida de soltera de la Marie, que es casa el 29 de juny!!!



Dissabte: escalar amb la Marie i sa germana (ara ja sabem que hi podem anar soles! - al rocòdrom, clar!) + vespre de tranquis al balconàs nou de la Lena

Diumenge: esmorzar a les 8 del matí amb "Lena la currante" + Stadtlauf (cursa) d'11,5km en... 1h i 2min!!!! no està mal per ser la meva primera cursa, no??? jijiji! + Weitmannsee (llac) amb Marie, Ester i companys de feina seus + Biergarten amb les Schwallerinnen

Abans de la cursa...