canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de juny 15, 2007

em costa... tanmateix sóc feliç

altre cop aquí:
- sol
- córrer per l'Isar
- estarilla, xancles, vestit de tires, llibre i prat al costat del riu
- dinars i sopars i bla bla bla

- un caos de sentiments, massa forts per a ignorar-los, massa llunyans per a escoltar-los i ordenar-los

i per sort... un nou àlbum d'Obrint Pas (Benvinguts al Paradís). Què faria sense vosaltres? :)

-------------------------------

Here again:
- sun
- jogging next to the Isar
- towel, flip-flops, summer dress, book and meadow next to the river
- lunches and dinners and bla bla bla

- chaotic feelings, too strong to ignore them, too far away to listen to them and tidy them up

and luckily... a new album from Obrint Pas (Welcome to the paradise). What would I do without you? :)

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta...
Aquests dies que has estat per aquí (bé, les horetes que jo t'he vist!) t'he trobat fantàstica!!! I només vull que sàpigues que tan si ets a Alemanya, com a Catalunya, com a un altre racó del món, sempre hi trobaràs la felicitat (entesa d'una manera o altra, perquè en el fons és alguna cosa que ens construim nosaltres mateixos). I res, que ja saps que t'estimo molt, preciosa!
Roseta (a apunt de venir-me la regla, i més sentimental que de costum...).

1:46 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home