canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de juny 25, 2007

Eps, que ja he corregut la mitja de munic!!!!!


Ja està gent, ja està, ja l'he corregut! després de no sé quant de temps sense fumar, beure poc i entrenar bastant, ja he corregut la mitja de munic en un temps que no està gens malament... no sóc tan ràpida com l'ester, però puc estar contenta, no??
21km en 2 hores 5 minuts 53 segons!!!!
Tot això passant-m'ho bé i escoltant amadour et miriam i obrint pas de passeig per l'Englischer Garten! Molt xul.la.

Apa doncs, a continuar corrent i tirant milles! Ara que hi sóc dins, no puc deixar-m'ho perdre :)

Petoneeeets i espero que hàgiu tingut una bona revetlla... la meva, com que la mitja era a les 8 del matí del diumenge, va ser tipus ventafocs, a les 11.40 de la nit me'n tornava cap a casa per ficar-me al llit abans de les 12 de la nit.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Oleee, que crak, Nuriet!
Enhorabona per aquest temps, està super bé!! Ja veig que t'estàs posant molt en forma... val més perquè el cap de setmana que vens, serà intensiu intensiu! jejeje!
Apa, guapeta, un petonàs von deine liebe schschschschwester!!!

7:33 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home