canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de juny 30, 2007

Frau Börger ist nicht mehr Frau Börger aber Frau Kaiser

La nostra amiga Marie Börger i el seu xicot Reiner Kaiser s'han casat. Ahir vam anar de casament, tots els Schwallers, de festa! Va ser genial: primer al jutjat amb sekt (cava alemany) a la Maximilianstraße, després cap allà on feien el convit: pica pica, pastís amb cafè, rapte de la núvia, entrega de regals, sopar, ballar, jocs dels escoltes i cap a casona. Molt xul.lo i idíl.lic tot plegat.

El resultat: la Marie ja no es diu Börger, sinó Kaiser!


I la meva part en tot això... la portada d'un llibre de receptes que els vam regalar, en què cada invitat havia escrit la seva recepta preferida: