canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de juliol 23, 2007

...i em sento sola i m'enyoro (per variar)

...und ich fühle mich alleine und ich habe Heimweh (zum Abwechseln)

_____________________

Potser és perquè tinc la regla, potser perquè ho tinc tot però res m'ompla del tot, potser???? per què se sent una de tant en tant tan sola?

Vielleicht ist es weil ich meine Tage habe, vielleicht weil ich alles habe aber nichts was mir richtig füllt, vielleicht???? warum fühlt man sich ab und zu so alleine?
_____________________

i una mica depressiva també n'estic, de debó... putos baixons que em comencen al cap i em passen per la panxa per acabar-me a la gola com un nus que no em deixa quasi respirar...

und ein bißchen depressiv bin ich auch, ehrlich... scheiß Momente, an dem alles im Kopf anfängt, geht im Bauch weiter und beendet in meinem Hals wie ein Knoten der mir kaum atmen lässt...
_____________________

i la vida continua... no em demaneu per a què, en aquests moments ho oblido i no l'entenc... en el subconscient sé que hi ha moltes raons, però a vegades n'estic farta i no entenc perquè l'hem de viure tota obligatòriament.

und das Leben geht weiter... frag mich nicht warum, in solche Momente vergesse ich es und verstehe nichts... in meinem Unbewusstsein weiß ich, dass viele Gründe gibt, aber manchmal habe ich echt kein Bock mehr und verstehe nicht, warum wir das ganze Leben unbedingt leben müssen.
______________________

Cansada. Me'n vaig a dormir. Un petó.

Müde. Ich gehe ins Bett. Ein Kuss.

1 Comments:

Anonymous Antoni1707 said...

Espere que amb el temps pugues riure't d'aquestes darreres frases que vas escriure en aquesta entrada. Hi ha que viure, fins a l'últim moment! Demostra que ets forta! ;)

Altre català de València a Münich, bé, en el meu cas, visc a Freising. ;)

12:29 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home