canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juliol 24, 2007

membre de la TSV Grünwald, secció Orientierungslauf!

Ja tà, gràcies al Dani Rodríguez ja tic plenament ficada a l'orientació!

Aquest cap de setmana, diumenge, vaig anar a fer una cursa a prop de Landshut, Mühlhölzl, Altfraunhofen. Molt guapa, vaig tornar-me a trobar rens per allà al bosc! Vaig acabar xopa de dalt a baix i amb les cames plenes d'esgarrinxades, però va valdre la pena i almenys no vaig quedar última de la meva categoria i surto a l´article!!!

Molt guapo. Espero que en vinguin moltes més.

Un petó. Núria.

Almenys quan corro pel bosc en busca de fites m´oblido de totes les preocupacions que m´omplen el cap i sóc tan, però tan feliç. I envejo aquelles famílies senceres que als caps de setmana es dediquen a anar de cursa en cursa...

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

És que ets la kraka d'orientació, si jo ja ho dic!!! Enhorabona per aquesta dritten Platz, jejejeje! D'això se'n diu arribar i moldre eehh!!

Molts petonets guapeta, parlem aviat??!

"Deine beste Schwester in der Welt"

3:23 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home