canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 21, 2007

amb els papes per la selva negra








Doncs sí, aquest cap de setmana vam fer realitat el somni del Joanet i vam fer els 340km que separen Munic de Menzenschwand (al sud de la selva negra). Mireu on ens vam estar!!!

El dia de marxar, dimecres de Santa Maria, vam fer parada a Ulm, on hi ha la catedral amb la tercera torre més alta del món després de la del Vaticà i la de Colònia (em sembla, sinó és que m'ho invento)

Dijous vam estar voltant pel poblet perquè feia un dia de plou i fa sol, el qual va fer cada dia, però dijous no ens vam atrevir a fer gaire coses per si les mosques. Després ja ens vam adonar que el temps l'únic que feia era espantar, res més, que havies de passar d'ell i fer el teus plans. I així van anar els altres dies...

Divendres vam agafar el tren de gratis (amb un súper carnet de "vacancistes per la selva negra" jijiji) i vam anar a la capital de la zona: Freiburg. Diuen que és la ciutat amb més sol i amb la temperatura mitja més alta d'Alemanya. Potser per això, només ens va ploure al pujar al castell, just quan no ens podíem protegir sota els balcons ni entrar en una cafeteria???

Dissabte vam pujar la muntanya més alta de Baden Württemberg, el Feldberg!!!!! Te cagues com estem en forma la súper family Badia-Comas, eh??? jajaja! Va ser una caminada molt guapa, recomanable total. Estic orgullosa dels meus papins que ho van aguantar tot sense queixar-se i fins i tot encara van voler fer més volta de la prevista!!!!

Diumenge tornada i durant aquesta parada a Konstanz, la capital alemanya del Bodensee (en català Llac de Constança). Vam decidir fer la tornada a través de la part suissa i austríaca. Per passar la frontera alemanya-suissa ens van fer ensenyar els carnets i ens van demanar d'on veníem i què hi anàvem a fer... uff, aquests suissos són especialets (eigenbrötler, com en diuen en alemany). I bé, no sé si va ser la decisió més encertada perquè abans d'arribar a Bregenz (Àustria) vam estar quasi 2 hores per a fer 6 km, en els quals hi devien haver uns 30 semàfors??? Flipant, no sabeu com ens vam alegrar quan vam veure la frontera amb Alemanya, la vam travessar i ens vam poder agafar, per fi!!!, l'autopista GRATIS!!!!! Do-txe-land, Do-txe-land!!!!