canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 21, 2007

anades i vingudes

la súper pensió del carrer Auen obre i tanca les portes - plam plam

Papets - demà ja se'n van, m'he acostumat a tenir-los aquí i crec que els trobaré a faltar, i no només els súper sopars que ens hem fotut, cada dia a un lloc diferent ;)

Vicky - farà parada, només d'un dia (sniff sniff), de camí de tornada a Manresa després d'un mes a la Índia

Rifat - de camí de Turquia cap a Regensburg (on fa un erasmus) s'estarà una nit a casa

Núria (és a dir, jo!) - no cal que us ho posi, no? ja us ho aniré explicant... però no patiu, que també sortiré i entraré bastant sovint...

Petoneeeets

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurietaaaaaa!
Quin cabell més llarg que tens, tia! I mira que només fa un parell de mesos que no ens veiem!
Que xulis les fotos amb els teus pares. No em vaig recordar de felicitar-te, snif.... queda pendent un soparet, ok? A Alemanya o a Catalunya...
Muakis, preciosa!
Rosa.

12:10 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Nurieeeet!!
Vas rebre el meu sms? Per Argentina tot genial de moment, és una passada tot el que he vist i encara queda el millor!! Ueeee!!
Ara estem a Ushuaia, la ciutat més austral de Sudamèrica, i al vespre marxem cap a El Calafate, i començarem la ruta de glaciars!!!
Un petonet gegant de la teva germana gran (rodolíiii, jejeje).

3:50 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home