canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’agost 03, 2007

un valset per a la meva lieblings sister

guapíssima, quan la sentis pensa en mi... ara l'escolto... i em sembla que a partir d'ara em farà pensar sempre en tu... sniff sniff... vull veure't!!!!!

-----

avui felicito: el Ralph i l'Esther Latorre que està a Estocolm! PER MOLTS ANYS!!!!

-----

i a la cosineta rosa: saps quina camisa porto avui? la que tenim igual!!!! avui he tingut el meu primer meeting amb clients... jajaja... ha anat genial i això d'anar amb el cotxe amb el xiqui-jefe (és que és dos anys més xic que jo!), doncs mola, almenys es poden parlar d'altres coses... jijiji!

muaks muaks

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Vielen vielen Danke, meine liebe Schwester!!!! La van tocar just quan arribàvem al concert, i està clar que dedicada a tu! No van tocar "Núria", així que et retorno el valset, je je!
Una mega-abraçada i mil petons!!
PD: porteu-vos bé, que ara vivim la situació al revés que tot l'any: 3 de la family a Alemanya i una a CATALUNYA! Trankils que jo cuido la terra :)

10:03 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home