canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 18, 2007

Els conductors de metro de Munic

Die U-Bahn Fahrer in München

És increible però mola. Aquest matí al metro, de camí cap al metge per poc i em pixo de riure amb el conductor del metro. A sobre m'ha tocat el mateix a l'anar i al tornar!!!

Doncs resulta que l'home va donant lliçons de civisme i amb el seu súper accent bavarès que sembla que vagi mig borratxo, ens informa del següent:
"una informació pels viatgers de metro: si no troben lloc als vagons de davant, pensin que aquest tren té 120 metres de llargada i 18 entrades. Caminin uns quants metres i segur que en algun vagó trobaran lloc".

I això ho va repetint cada dues estacions... pobret, no? tela marinera el que ha d'aguantar!!!! jajajaja

.................................................................................

Es ist unglaubig aber lustig. Heute morgen in der U-Bahn, auf dem Weg zu den Arzt fast und ich bepinkele mich vor Lachen mit dem U-Bahn-Fahrer. Darüber hinaus habe ich den Gleichen sowohl auf dem Hin- als auch auf dem Rückweg erwischt!

Der Man, mit einem ganz starken bayerischen Akzent, der wie ein besoffene klingt, gibt einfach Tipps damit unserer U-Bahn-Fahrt schöner wird. So lautet sein Satz:
"Ein Tipp für unsere Fahrgäste: dieser Zug hat 120 Meter lang und 18 Eingänge. Wenn Sie auf den vorderen Wagen keinen Platz finden, laufen Sie einfach ein paar Meter."

Und das und noch anderen Tipps sagt er einfach ständig... Man sieht die Leute rum um sich schon kichern und denk sich dabei, dass der Man einen richtige gute Job macht; ich meine nicht das Zug-Fahren, aber den Leute morgens die gute Laute zu erwachen!