canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 25, 2007

els francesos més bonics venen de nova york

"Die schönste Franzosen kommen aus New York"

Doncs sí, aquest és el títol de l'exposició que hi ha aquests dies a la nova galeria nacional de Berlín i on s'exposen obres dels pintors francesos més importants del segle XIX portades del Metropolitan Museum of Art de Nova York.

Quan una va tenir història de l'art a l'institut i va estudiar Rodin, Cézanne, Monet, Manet, Degas, Gauguin, etc. és increible veure obres d'ells que fins ara només havies vist en els llibres de text, en viu! Espectacular... Merci Rico! *ha estat el seu regal d'aniversari :)



He aprofitat el cap de setmana per tornar a veure la Mimi i la seva nova caseta a Kreuzberg, molt xul.la, i el Felix que vaig conèixer a l'intercanvi que vaig fer per Pasqua a Calàbria. Més mono (té 17 anys, no patiu!).