canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 11, 2007

La diada

L'Onze de setembre, Diada Nacional de Catalunya, es commemora la caiguda de Barcelona després de mesos de setge durant la Guerra de Successió l'any 1714. Amb això, també es recorda la consegüent abolició de les institucions i llibertats civils catalanes.

A Munic avui ens reunirem els catalans al café Freiraum, on fem un cop al mes les trobades.

Que tingueu una bona diada i VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!!!!!!!!!!!!!

________________________________________

In English or Deutsch:
http://en.wikipedia.org/wiki/National_Day_of_Catalonia
http://de.wikipedia.org/wiki/Spanischer_Erbfolgekrieg

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta,
Som els teus pares. Ens ha agradat molt el comentari i presentació de la Diada. A Manresa hi ha hagut l'esmorzar d'ERC al Castell amb xocolatada i discursos (records de l'Alba Baltiérrez i del Lluís Calderer...). A la tarda he anat (papa) a Barcelona a la mani d'ERC (records de la Carme Baró).
Així, doncs, que us vagi molt bé la celebració!
Visca Catalunya lliure!

PS. Records dels avis, la Carlota i la tieta.
Petonets.

10:28 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home