canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 25, 2007

la guerra no està feta per a mi

Divendres vam anar a jugar a Paintball amb els de la feina... pels que no ho conegueu, és com els jocs d'ordinador aquests que només has de disparar contra enemics (egoshooters) però de debó. Et donen una màscara i una pistola que tira boles on a dins hi ha pintura, dos equips de més o menys cinc persones entren a un camp on hi ha obstacles de goma inflamble o de fusta amb forats, etc. simulant un camp de batalla. Cada equip es situa a una punta del camp i a la de tres comença la guerra i es tracta de cobrir-te de l'enemic, apuntar i disparar a matar....

Ho vaig provar, però em va superar... no entenc com hi ha gent que es pugui divertit simulant una guerra...

> Aquí fotos