canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de setembre 28, 2007

no para de ploure!!!!!!!!!!!!!!!!!!

déu meu, d'on surt tanta aigua??? cada dia al dematí, quan encara estic al llit i vull alçar-me, poso les antenes, escolto bé el soroll que ve de fora i sento aigua, aigua i més aigua! I cada dia el mateix!!!!

Sí, té lo seu que plogui i el terra estigui ple de fulles grogues... molt bonic.

He tingut una bona setmana... plena de cosetes però guai i amb resultats xul.los: dimecres vaig fer una cursa d'orientació a Ismaning, on vaig acabar xopa i vaig haver d'aguantar molla quasi una hora fins que no vaig ser a casa sota una dutxa d'aigua calentíssima... mmmm... ahir vaig anar a escalar a Heimstetten (rocòdrom, clar!) amb un amic del marit d'una ex-companya de feina i la seva xicota. Ja veieu, aquí connexions a quatriplibandes. És el que hi ha! i mola :)

I el millor d'aquesta setmana: ja tenim bitllets de tren per baixar cap a Venècia del 9 al 12 de novembre. Ens trobarem allà amb un munt de catalans (inclosos la Txelleta!!!!) i gent de tot el món per a participar a una cursa d'orientació! Tothom diu que mola molt... ja ho veurem, tu! Ara encara hem de buscar allotjament. Esperem trobar quelcom decent.

I res, avui serà el primer dia de Wiesn (Oktoberfest - Festa de la cervesa) d'aquesta temporada. Ja us explicaré què tal!

Ale, doncs que passeu un bon capde. Petonets!!!

** Per cert, Estereta (subirana) per molts anys! Vaig pensar en tu, molt, però ja veus, no vaig aconseguir ni enviar-te un missatge... una vergonya... espero que estiguis molt bé i que el viatge de l'estiu també anés bé! Tinc ganetes de veure les fotos... per nadal haurem de fer intensiu, entre les teves i les de la malet d'àfrica!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Wapiiiiiiiiiii!!!!!!
Així que del 9 al 12 a Venècia... mmmm... a veure si trobo un Vueling....jejejeje, acabem de tornar de Camerino i Roma i genial!
I per la pluja, doncs a mi m'encantaria que plogués cada dia! I aquí no plou...
Petonassos!
Roseta.

9:59 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home