canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 04, 2007

nova vida...

sí, sembla que aquest cop anem bé i m'encanta. Estic amb un noi, en Rico, que vaig conèixer fa un any un cap de setmana d'escalada amb la Katha de Jena a Stierberg (Frankenjura).

I sí, escala, corre, va a museus i festivals i fins i tot aprèn català!!!!! un bon partit, eh?

Fa dos caps de setmana va baixar a Munic i vam aprofitar el bon temps per fer Munic complet: en bici fins a Grünwald a escalar, bany a l'Isar, Biergarten i Atomic café.

Aquest cap de setmana passat vam estar a Dresden perquè hi havia el campionat d'Alemanya d'orientació on vaig participar... déu meu, que difícil!! Va ser en un antic terreny militar amb sorra i molts camins que no eren camins i forats i un mapa 1:5000 amb el qual has de vigilar, perquè si t'enbales una mica ja estàs a l'altre cantó del mapa... tela marinera... després de tardar 42 minuts entre la primera i la segona fita, vaig apendre a comptar passes i saber que 50 passes eren un centímetre del mapa més o menys. Llavors les vaig clavar totes, però ja era massa tard! Per sort no he quedat l'última. Mireu, aquí els resultats! i sabeu que de l'última fita a l'arribada fins i tot he fet el millor temps??? jajajaja ja té collons!


2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurietaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Cony nena! Una notícia com aquesta no es dóna per mail! Que estic a la feina i he saltat d'alegria de la cadira jejejejeje... (sort que encara tinc el boss de vacances).
Que wai, que wai!!!! Ara ja busco bitllets per venir i conèixer aquest home!!!! jajajajajaja.
Què tal l'Okctober????? T'has posat el teu vestit?!
Bueno wapi, ens fem un truc i xerrem.... Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Roseta.

9:44 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Ei cosineta!!!!

doncs l'oktober encara no ha començat, aquest cap de setmana és el primer i fins el dia 7 d'octubre...

Jo aquest cap de setmana me'n vaig a Berlín, o sigui que em perdré el començament, però bé, ja tindré prou dies com per a cansar-me'n i arruinar-me!!! ;)

Petoneeets munica!!!!
*Per cert, si no trobes bitllets per venir abans de Nadal, don't worry, que per Nadal no vinc sola ;)

1:19 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home