canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 04, 2007

ui ui ui

perdoneeeeeuuuu!!! veig que m'he penjat una miqueta i fa molt que no escric... molta feina a la feina i a casa el meu súper ordinador té un viruset que no em deixa utilitzar bé el blogger... kaketa...

bé bé bé, ja tenim la germaneta a Argentina, segurament triumfant, oi txelleta? i vivint en la mateixa temperatura que aquí a Alemanya, en aquests moments (10.43 h matí) 9,3 graus!!! flipes, eh? aquest matí de camí de casa a la feina he recordat que hi ha una peça de roba que es diu guants i que crec que treuré de l'armari ben aviat! ;)

la vicky al final no va passar per munic... sniff sniff.. espero que vingui algun cap de setmaneta, sempre ets benvinguda, ja ho saps guapíssima!!!

i el rifat va venir ahir, s'ha quedat a dormir a casa i aquest matí ha agafat el tren cap a Regensburg on s'estarà fins al febrer... Erasmus. Bona vida, eh? quins records, queda lluny ja això... ha vingut amb uns quants instruments, un d'ells el violí turc, molt guapo. I resulta que toca en un grup que fan música tradicional amb acordeons, sac de gemecs, etc. mmmmm... ganes de ballar! :)