canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, d’octubre 25, 2007

Eps, que la família augmenta!!!!

Doncs sí, quan ja ens pensàvem que érem prou cosins (16 en total), resulta que pam, la família augmenta, i no d'un en un, sinó dos de cop!!!!

Com mola, jo que em pensava que els propers a tenir fills serien la Laura i el Dani... doncs no! El tiet Jordi ens porta bones sorpreses, felicitats guapíssims!!!

2 Comments:

Blogger nena_esther said...

Felicitaats!

Nena, m´has de donar el teu telèfon d´Alemanya que et vull trucar!

Petonets
Esthereta!

5:35 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

wapiiiiiiiii!!!!!
Quina ilu que augmentem la família!! jejeje... tindrem dos cosinets més! oeoeoeooooooeeeeeee!
R.

4:49 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home