canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, d’octubre 08, 2007

l'oktober s'ha acabat!!!!!!!

sniff sniff, ja tà, els tres caps de setmana ja han passat... l'oktoberfest - wiesn s'ha/n acabat!!!!

ha estat bé i he aconseguit anar-hi menys del que pensava que em tocaria anar-hi. Bé, de fet l'única que amb això ha sortit perjudicada ha estat la Sandra, que pobreta hi ha anat tres cops i a cap dels tres hi he pogut / volgut anar... un perquè m'havia llevat a les 5 del matí (era el dilluns que tornava de Berlín) i estava morta de son, l'altre perquè el dia abans hi havia anat i la ressaca era tan increible que només vaig aconseguir quedar-me a fora i beure quelcom amb la Meike, la Marie i el Rainer, i l'altre era el dia abans d'anar-hi amb el Rico, la Leslie i la Verena i per tant era evident que no era viable...

Resultat: dos cops en una carpa bevent i bevent... un d'ells amb una ressaca de la òstia. Dos cops a fora disfrutant de les atraccions i observant la gent: un d'ells amb ressaca i impossible de pujar al EuroStar (muntanya russa increible, només de mirar-la ja em pujava tot) i l'altre sense tanta ressaca (tot i que també el dia després), amb el Rico i la Gemmeta, en el que vam aconseguir pujar a les cadiretes aquelles que donen voltes (a 55 metres d'altura!) i a l'EuroStar, una muntanya russa plena de loopings i twists, una passada!

Ale doncs, a veure quan penjo alguna fotico, que amb el tema de què l'internet i l'ordinador de casa no van gaire bé m'estic penjant una mica, oi??? :)

Petonets i molts records a tots.
Núria

* Per cert, Carloteta, com va la universitat i el viure a Barcelona? Alerta no freqüentis gaire sovint la cosina gran, que no és gaire bona influència ;)



1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ja ja!! Jo sempre sóc mooolt bona influència! Tu què dius, xavalina??

AH, per cert, truca de tant en tant als avis de Manresa... que estan potxets!

Ale, parlem un dia d'aquests!
Ciao ciaooo!

1:41 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home