canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’octubre 19, 2007

va venir la nurieta!!!!

La Nurieta al tren camí d'Augsburg el divendres al vespre...
Nurieta im Zug auf dem Weg nach Augsburg am Freitag Abend


Party bei der Lena - Lena forever, du bist toll!


I vam estrenar el pis de a Vanessa! Vaia piset que te cagues, de 90 metres quadrats, súper lluminós i bé, preparat per a la procreació ;)


Per Augsburg...




Dissabte al vespre... Munic!!! oe oe oe! cinc noies, dues catalanes, dues quasi basques i una italiana al WG i a l'Atomic!!!! Genial, per repetir-ho una i una altra vegada --- Chicas, sóis lo mejor!!!!!



2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nena!!!!!
Que no et vaig dir que la setmana passada em vaig trobar la Nurieta de Balaguer davant de l'outlet del mango de fsc macià, jajajaja. Quina gràcia!!!!Ja em va dir que t'havia vingut a veure! OOOOHHHHH!!!! Tinc moltes ganes de tornar a Munchen!
Besitos preciosaaaaaaaaaaa!
Roseta.

2:46 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Ja veus, no? Mira que Barcelona és gran...

I tu què hi feies davant de l'outlet? perquè segur que no hi vas entrar oi?? Nena, quines ganes que tinc de tornar-hi!!! ;)

Vine vine a München!!! Per què no vens per la constitució? encara no tinc visita :)

Que fort lo del tiet Jordi,no? ole ole ole, augmentem la family!

Petoneeeets!

1:51 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home