canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 21, 2007

nova habitació / neues Zimmer

Doncs sí, aquest cap de setmana m'he dedicat a canviar els mobles de lloc i m'encanta! Ara tinc el sofà-llit al costat de la finestra, de manera que puc mirar sempre a fora i és m'hi sento millor. M'encanta al matí veure com es fa de dia o que el cel és blau o que neva neu ;)

------

Ja, dieses Wochenende habe ich mein Zimmer umgestellt und ich liebe es! Jetzt ist meine Couch-Bett direkt am Fenster, so dass ich raus schauen kann und es ist so schön gemütlich. Ich liebe es, am morgen den blauen Himmel oder fallende Schnee sehen zu können ;)