canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de febrer 19, 2008

esquia que esquiaràs!

com mola tenir aquestes muntanyetes tan altes i amples a una hora i mitja de casa! Aquest diumenge vam tornar a anar a esquiar, aquest cop a Fieberbrunn, Áustria, i en cotxe! Genial, et lleves a les 7, a dos de vuit marxes i poc abans de les 10 ja estàs esquiant... la tornada no ens va sortir tan rodona, vam tardar tres hores a arribar a Munic. És el que toca... I després de dutxar-nos, posar-nos guapes i esperar que arribés la Maite amb una amiga seva (la Belén) vam anar al Humbold's (papes, on jo vaig menjar aquell plat tan enorme de calamars a la romana per 5 euros!). Doncs sí, al Humbold et donen un plat amb dos talls de llom ben gruixuts amb salsa de bolets i una muntanyassa d'arrós per 5,10 euros!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta,
Bon profit! Així m'agrada que et cuidis. I tant que me'n recordo dels teus plats de calamars! El que ja no recordo és que vaig menjar jo. Però és igual: vam menjar bé arreu i encara enyoro els sopars i les passejades d'aquest estiu. Hem de mirar, amb la mama i amb tu, que no sigui l'últim, perquè ens va quedar molta cosa per veure d'aquesta gran ciutat que és Múnic.
Bé, per aquí tots bé. La Txelleta avui ha anat a esquiar al Port del Comte (que no són els Alps, però fan el fet: "és lo que hay") i la mama és al cine amb una amiga seva, la Roser. Han anat a veure la darrera de la Julia Roberts. Jo estic una mica "xungo" (gota a mig controlar) i m'he quedat a caseta...
Records a tota la penaya muniquesa i al Ricoh.
Per cert, vols dir que el nom del bar no és Humboldt? És que el cognom de dos grans savis alemanys, germans, un dels quals era lingüista... (Recorda el nom de la universitat de Berlín i etcètera).
Bé, m'ha sortit la vena professoral...
Una abraçada.
El papa Joan.

9:43 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Bones papet!
merci per la correcció lingüística. Segur que és Humboldt i me'he colat... ja passa quan no s'és experta de savis alemanys ;)
doncs aquí a munic ja sabeu que podeu venir quan vulgueu, només cal avisar amb temps.
petoneets

9:22 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home