canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de febrer 19, 2008

raucherclubs

Des de que ha entrat en funcionament la llei que prohibeix fumar en bars, restaurants, clubs i discoteques a la Baviera, que no paren de sortir Raucherclubs de sota les pedres! Que què són els Raucherclubs? Són bars on es pot continuar fumant. El truco de l'almendrucu és que s'han convertit en clubs "privats" (sí sí, com organitzacions). Però de privats res de res. Només cal trucar o anar a buscar la clau a l'entrada del costat i un cop a dins omplir el teu nom i adreca en un full de manera que el tema soci ja està arreglat! No són tontos aquests alemanys, oi?

i visca els locals on no es pot fumar!!!

petoneeets