canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de març 27, 2008

aviat aviadet

no sabeu les ganes que tinc que arribi el 19 d'abril!!! 19 i 20 d'abril estaré a Barcelona amb la Nurieta, l'Albeta, la Mireieta, la Margueta, la meva xamaneta i potser els meus papins???? ai... no sabeu com em frisso per tornar a posar peu a aquest país que tan m'estimo i porto al cor... :)

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

snif, snif... Jo em guardava un foradet a l'agenda per la meva cosineta, però no sé si tindràs temps! jejejeje. Fes-me un truquet quan siguis a Barcelona, que ja saps que miro de treure temps d'on sigui per veure't nena!
Rosa.

2:26 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

Oi tant que ens hem de veure!!! un foradet el trobarem, ni que sigui a l'aeroport el dissabte arribant... :) Ai, que mona la meva cosineta!!!!

5:48 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home