canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de març 10, 2008

L'all d'ós

Bones, què tal el dia després de les eleccions?
Pobrets els d'esquerra, no? I que fort que el PP sigui la tercera força, per davant d'esquerra! uff...

Doncs nosaltres ahir vam anar a buscar alls d'ós, en alemany Bärlauch. Molt divertit, són uns herbes que creixen en llocs humits, com per exemple al costat d'un rierol. Vam anar-hi en bici, molt idílic i divertit també! Vam tornar a casa amb dues bosses plene d'alls d'ós i en vam fer una pasta per untar o com a salsa, semblant al pesto. mmmmmm... molt bona!

Aquí una imatge:


No és el meu, però clavadet clavadet... mmmmmm...

Petoneeets

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Caram, això dels alls d'ós.. molt curiós! Suposo que deu estar bo si és semblant a pesto..
La sensació post-eleccions és el que tu dius: esquerra un desastre i el pp ha remuntat el que havia perdut a les passades eleccions.. hem perdut representació catalana al congrés dels diputats.. en fi.. (jo avui al llit amb engines i febre..ja veus!!).
Petonets von deine Schwester!

9:01 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home