canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de març 14, 2008

maha bar again and art direction

Uff... estic feta pols. Ahir al vespre vaig sortir per Augsburg amb la Vanessilla àlies Rita Lapollera i es nota que ja no tinc 20 anys... i és que entre beure (unes quantes birra + el còctel gratis del Maha) i dormir només 4 horetes (fins les 4.30 vam estar movent Augsburg) avui estic morta!!!!
He de dir que tenia permís per entrar a les 11 a la feina, però igualment 4 hores de son són molt poc... i avui cel.lebrem l'aniversari de la Gemma... serà divertit... uff...

Bé, a part de sortir, tb m'he currat una coseta i ha sortit bé (ja podem cel.lebrar-ho!): vaig fer la sol.licitud per a fer un Màster en Direcció d'art aquí a Munic i m'han agafat!!! Només agafen 15 persones... més guai!!! El màster té lloc abril i maig de dilluns a dijous (a vegades tb al cap de setmana) de 18 a 21h... I el fan gent d'agències de publicitat d'Alemanya i em sembla que és l'únic en tota Alemanya en direcció d'art! està genial!!! tinc unes ganes de començar-lo increibles!

Apali, ja esteu informats. Petoneeets!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola! Sóc la Montse! Felicitats i que tinguis molta sort, eh? Que t´hagin triat és que t´ho vals, noieta.
Passejo sovint pel teu bloc.

8:06 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home