canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de març 31, 2008

Voßstr. 7

Doncs sí, ja tà, ja ens hem traslladat!!!!! ooooooooooeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Tela marinera nens, quin cap de setmana que hem tingut, super hiper mega estressant!!!! estem fetes pols, mortes, ens fa mal tot! quin horror.

Podem estar contentes, ha sortit tot bé:

Divendres: a les 6 anar a buscar el transporter amb el Niklas i la Leslie i cap a l'ikea falta gent. Leslie l'armari i jo una taula d'escriptori reduida 100 euros i ja muntada :) Després volíem anar al Südstadt a sopar i pendre algo, però jo vaig quedar-me a casa a acabar d'empaquetar cosetes i a mumir, que estava més morta!

Dissabte: a les 8 ens vam llevar. Vaig anar a buscar botifarres i brezels per a 10 persones (els que ens van ajudar) i després vam esmorzar els tres del pis junts (Bene, Leslie i jo). Poc abans de les 10 la Leslie i el Bene van anar a buscar el transporter. Jo vaig comencar ja a baixar caixes i la gent va anar a arribant. Puja, baixa, puja, baixa, puja, baixa... Vés a l'altre pis... Puja, baixa, puja, baixa, puja, baixa... Torna al pis d'abans... Puja, baixa, puja, baixa, puja, baixa... Vés a l'altre pis... Puja, baixa, puja, baixa, puja, baixa... Torna al pis d'abans... Puja, baixa, puja, baixa, puja, baixa... Vés a l'Sperrmüll (deixaller)... Vés a buscar la rentadora a casa la Melanie... Vés al pis d'abans i... MENJA BREZELS I WEIßWÜRSTE I BIRRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vés a l'altre pis, o sigui, a la teva nova casa i posa't guapa per la festa de la Meike a Augsburg. Dutxa't... Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!! L'aigua calenta no funciona. Truca als veins gais que t'ajudin. Aconsegueix aigua tèbia. Dutxa't ben ben ràpid. Pilla el tren i cap a Augsburg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arribem a Augsburg a les 10 de la nit i a ballar, menjar, beure fins que la Vanessa no torni a casa (em quedo a dormir a casa seva)... o sigui les 6 de l'hora nova!!!

Diumenge: dormo 4 hores i mitja; he quedat per esmorzar amb la Lena! Anem a esmorzar al Café am Milchberg... mmmmmmm! i a la 1 cap a l'estació a buscar el tren.

A Munic anem directe a buscar el Transporter i després d'hores de dubte, decidim que el conduiré jo. Rum rum cap a l'ikea amb una vista dels alps increible. Allà comencem a buscar les meves cosetes: llit, matalàs, armari... Al final pago 1000 euros!!! Te cagues, no? els de l'ikea es forren cada dia, no? Jooooooeeeer!

Doncs ens haguéssiu hagut de veure a l'ikea carregant les coses. No podíem! i és que hi ha una part de l'armari que pesa 45kg i una altra 65!!!! Doncs jo pujada a la muntanya de paquets i empanyent amb els peus aquell que volíem i la leslie agafant-lo amb les mans, entre les cames i intentant tibar-lo! Una imatge per a la eternitat, ja us ho dit. Igual que a la féiem quan volíem bellugar el carro!!! Flipes lo que pesava la cosa aquella, no podíem!!!!! Un fart de riure :)

En Bene ens va ajudar a pujar les cosetes a casa i després ens en vam anar al Humbold's a sopar: calamarets, Schnitzel, birreta...

I després a buscar un foradet entre caixes i paquets on poder-hi estirar el matalás plegable per poder dormir aquesta nit, la primera al pis nou!!! :)

Aquí la prova:


I el primer sopar amb la mareike:

1 Comments:

Blogger rougie said...

Nurieta mi hai ricordato la casetta a copenhagen, quando ci siamo trasferite...
un bacio enome!

7:37 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home