canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’abril 18, 2008

Humpa forever!

Ahir vaig anar al concert d'Eläkeläiset, un grup de humpa de Finlàndia. Un fart de saltar i ballar increibles i un espectable com mai, ja que un dels teclats se li va girar i va acabar destrossant el teclat i tirant les tecles al públic... surrealista total... imagineu-vos el grup tocant i un dels membres tirant el teclat al terra, saltant-hi al damunt, arrancant-ne les tecles, etc. Hillllfffeeee!!!

------------

Gestern war ich auf dem Konzert von Eläkeläiset, eine Humpa-Band aus Finland. Richtig geil getanzt und ein wahnsinnige Spektakel, denn ein von den Keyboarder ist irgendwann durchgedreht und hat angefangen sein Keyboard zu zerstoren, ihn auf dem Boden zu schmeissen, drauf zu tretten, die Tasten rauszureißen, etc. Wahnsinn!!!!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurieta!
Jajajajajajaja. Acabem de veure un video d'aquests finlandesos i estem sense paraules... Són totals! David i Rosa.

8:33 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home