canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dijous, de maig 22, 2008

la verena ja en té 30!

Doncs sí gent, vaig aprofitar el fet de quedar-me aquí a Munic ahir per a poder celebrar els 30 de la Verena. Digueu-me tonta per tema números, però quan es tracta d'anar de festa ja veieu que no perdo el temps ;)

vam acabar regalant-li una gimcama per Munic i anant ella i jo al Café King a ballar house. Que freakis, en sèrio!

Petoneets
núria
Per cert, la Isabel també en fa 30 avui... Per molts anys!

1 Comments:

Blogger uri said...

Bona Patum! jeje

4:19 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home