canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de maig 20, 2008

Llarga boda...

Doncs sí, com vaig escriure divendres passat vaig anar a la boda de la Vanessa. Sí, va ser llarga, moooolt llarga. Sobretot si tenim en compte que últimament (des de fa un mes i mig) les meves setmanes i dies estan full.

Full vol dir que dijous passat volia agafar el tren cap a Augsburg a tres quarts de deu del vespre, després del màster, però la classe es va allargar, el vaig perdre i vaig acabar arribant a Augsburg a 2/4 de 12 de la nit. Després xerrant a la cuina amb la Lena fins les 2 i el divendres tocava el desperatdor a 2/4 de 9. I és que la Vanessa i el Bastian van organitzar un casament per matiners: a 2/4 de 10 era la cerimònia a l'ajuntament d'augsburg. Va estar genial, sobretot perquè vam poder estar a la goldene Saal de l'ajuntament, una sala on les parets estan pintades amb or... molt guapa.

Res, després de la cerimònia a fer unes copes de cava al Rathauskeller, fet que va portar a què cap a les 11 del matí anéssim tots ja bastant alegres, tot i la versió light del cava: barrejat amb suc de taronja.

Després dinaret al Wellenburg. Molt bo, sobretot els sis plats de llagostins que ens vam fotre el Gaizka, Edu i jo :)

Vaig a buscar el regal, els hi porto a casa i s'alegren moltíssim: nurieta ho hem encertat. El regal consistia en uns altaveus per l'ipod amb hora i despertador. Molt guais

I cap al Thorbräukeller, continuar la festa, soparet, bailoteo, llencament de ram, etc. Va estar bé, però jo vaig ser la primera a marxar a dormir a les dues de la nit perque no m'aguantava més dreta, estava ben ben morta... i només pensar en l'endemà ja estava de cop al llit roncant...

I és que dissabte vaig haver de matinar: a les 8 desperta i de camí cap a l'estació i cap a Munic falta gent, que tenia Máster a les 10!

Petoneets

** Per cert, les fotos de la boda aquí amb la contrasenya "augsburg"

I aquí algunes de meves...