canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de maig 21, 2008

tirem els diners per la finestra (de l'avió)

per què no? és divertit i a sobre trenca amb la monotonia! I és que ho he tornat a aconseguir, parres de mi he perdut el vol cap de barcelona perquè els putos números digitals de les hores (13, 14, 15, 16) encara no els tinc clars. Amb lo qual he pillat l's-bahn que em porta a l'aeroport en 45 minuts a les 15.57 per agafar l'avió que sortia a les 16.20. Si sou un xic, peró només un xic, millors que jo veureu que ni de conya!!!! flipes lo empanat que es pot arribar a ser quan el teu nom és: Núria Badia Comas.

Doncs res, el mateix que avui demà a les 16.20. Crec que agafaré l's-bahn a les... 13.30? arribo bé bona gent de món?

petoneets i fins demà!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Nurietaaaaaaa!
Ahir vaig anar al dentista i avui al llegir el teu post m'ha entrat un atac de riure (i no puc riure!). Així doncs... arribes avui, bonica? Que ja és PATUM??!!!
Un petonàs!
Rosa.

8:49 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

eo rosetaaaa!!!
doncs sí, arribo avui. Ara encara sóc a casa a Munic, són les 12.28, o sigui que no vaig tard oi? estic com totalment insegura sobre les hores... en sèrio, crec que no em tornarà a passar mai més!
Doncs sí, és Patum ja! va comencar ahir i amb la txelleta hi volíem anar i bé, doncs hi anirem avui! ;)
apali, un petó i què tal les dents? (espero que avui no sigui jo la que et faci riure)
un petonàs!
núria

12:31 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home