canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de juny 02, 2008

cap de setmana de color i suar!


doncs sí gent, a Alemanya fa dies que és ple estiu. Un fart de suar que ens fem, en sèrio, fa calor!

Aquest cap de setmana, com no, vam anar a fer orientació per Oberpframmern, a provar els recorreguts de la cursa de relleus de la Bayerncup que organitzem el primer cap de setmana de juliol i ens va anar prou bé, sobretot al Rico, que a l'última cursa va tardar més de dues hores...

I diumenge al nedar al llac de Feringa. Un llac amb aigua blau clar, molt xul.lo.

Petoneeets!!!!

1 Comments:

Blogger uri said...

no te res a veure amb el què dius al post però:
ens veiem a Arsèguel!
salut!

4:16 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home