canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 24, 2008

Cap de setmana a Jena amb la slema i el glis glis

Us deveu preguntar qui carai és la Selma i qui és el glis glis, oi? doncs la Sela és la filla del Rico. Té 5 anys i viu a Dresden amb la seva mare. Aquest cap de setmana va passar-lo a Jena amb nosaltres i va anar molt molt bé. I el glis glis és el tercer company de pis del Rico i un animalet que es menja nectarines i mangos :)


De camí a la cabanya del Nils. On ens vam trobar amb la Katha i el seu xicot l'Ingo i on vam beure cafè i menjar coca feta per a mi i on la Selma va jugar a indis i va pujar i baixar pel jardí un i un altre cop.

La Katha embarassada de... em sembla que al setembre o octubre pareix...


El Rico fent de pare ;)
Al Friedensberg, on la Maria va celebrar l'aniversari. Quan ens pensàvem que la Selma s'adormiria... va i encara li quedaven energies per jugar i fer l'indiu"

Aquest és el siebenschläfer o glis glis o lliró gris. Viu a la cuina del Rico i de tant en tant menja nectarines i mangos . Es veu que està en perill d'extinció i per això el deixen viure allà... Diumenge vam anar a veure la cosina del Rico, Maren, a Erfurt. Va estar nou mesos per l'Asia amb el seu fill Corbin i ara han tornat i temporalment s'estan en unes menes de rulots... s'hi està bé allà!