canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de juny 17, 2008

no canvia res...

només el temps... ha arribat la pluja i no para de ploure... una ptda per l'Eurocopa. I és que el meu temps lliure el planejo al voltant de l'Eurocopa. El futbol uneix, gent!!!

Ahir Alemanya ho va aconseguir. No, no va jugar gens bé, però alemanys no ha quedat eliminada de l'Eurocopa i podem continuar quedant als vespres per mirar el futbol!

Avui és el torn de Romania, Itàlia i França... no crec que Romani guanyi Holanda, o sigui que segurament quedarà eliminada. Però qui passarà als quarts, Itàlia o França??? spannung!

ale, que vagi bé! petoneeets!