canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de juny 09, 2008

recomano fm4... / ich empfehle fm4

bones gent / hey leute!

si us agrada la música alternativa pop i indie podeu escoltar la ràdio FM4, d'Àustria, en alemany i en anglès.
-----------------------
wenn ich alternative radio hören möchtet, empfehle ich euch FM4, aus Österreich, auf Deutsch und Englisch.

Que us divertiu / viel Spaß!

3 Comments:

Blogger uri said...

àustria em cau una mica lluny per poder sintonitzar-la! i l'alemany no és una llengua que no se m'ha donat massa bé... tot i així quan pugem a veure't ja ho tindrem en compte!
SALUTE!

10:51 a. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

que àustria et queda lluny em queda clar, però internet no!

que ho pots escoltar per internet parres!!! ;)

ah sí, "quan pugem a veure't"??? i quan serà això???? ole ole!!!

vinga, a cuidar-se!

12:28 p. m.

 
Blogger uri said...

m'he sentit atacat...
ho sento per no saber que fm4 tb s'escolés per internet! domino les emissions per la xarxa de totes les radios del Japó, Corea, França, Ciutat del Vaticà i Congo, ja m'interessaré per les d'Àustria!
Això de venir-te a veure queda lluny... de fet no estava ni plantejat... però tot es proposar-s'ho! ja li comentaré a l'arni!

5:49 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home