canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de juliol 04, 2008

les arrels i una família

segona una persona que he conegut aquesta setmana resulta que un dels problemes que ens porten a estar en desequilibri interior és el fet de no tenir lloc on plantar la nostres arrels i no tenir una família*.

El terme família el defineix no com a aquelles persones amb qui tens connexió sanguínia, sinó aquelles persones, llocs o fets, que et fan sentir com a casa, o sigui que et fan sentir bé o millor.

El meu problema és que no tinc família en sí o que no li dedico el temps suficient per a què m'aporti l'equilibri que necessito.

Esperem que quan ja no treballi a Jenomics, trobi l'equilibri necessari per a poder ser realment feliç i que no m'hagin d'ingressar més a la clínica per qüestions de pell :)

un petonet bonics i gràcies a aquelles persones que últimament s'han fet sentir. I love you all!!!!! und ich vermisse euch auch!!!

3 Comments:

Blogger rougie said...

io cerco di impegnarmi a capire almeno il catalano, dato che con il tedesco proprio non ce la faccio, però è difficile!
mi devi fare qlc ripetizione, tanto ci vediamo tra un paio di settimane!!!!
ciao guapa

2:14 p. m.

 
Blogger uri said...

tema trobada acordionistes...
la trobada és els dies 25, 26 i 27 de juliol... el dissabte tenim una cita, sisi tu, l'arnau i jo tenim una cita amb el Pau a l'alzina... 3 anys ja...
ja en parlarem!

5:53 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

ja, he vist al blog del guillem que hi ha trobada... ostres, doncs jo crec que no hi seré... ja m'agradaria, però no puc dir-li a la Mareike: mira, doncs no anem a veure acordionistes, sinó...

Bé, la veritat és que tampoc sóc de fer aquestes coses... cadascú ja té els seus moments de records i de pensar-hi :)

6:57 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home