canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’agost 19, 2008

amb els papes i la txell per la baviera

S'ha acabat. Els papets van marxar ahir i tot i que la Marga, l'Aida i la Glòria els agafen el relleu, els trobaré a faltar...

Han estat 12 dies intensos, en què he hagut d'aprendre a compaginar feina amb temps lliure, difícil quan la feina la tens a casa i et va cridant tota l'estona i et diu que la facis i tu no en tens ganes i vols estar amb la teva família. Sensacions d'ofec, d'engabiament. Difícil. Però espero que hagi servit per aprendre que quan és impossible fer feina, també és inútil posar-te pressió per a fer-la; millor relaxar-te i disfrutar del moment i quan es pugui ja es farà la feina ;)

Hem fet excursioneta a Regensburg, ciutat de 140.000 habitants a una hora i mitja de Munic. Una ciutat preciosa, molt medieval, per on hi passa el Danubi i on es mengen unes butifarretes amb Sauerkraut molt bones!




També hem estat als Alps, concretament al Rotwand i a la Rotwandhaus (refugi). Vam pujar-hi amb el telecabina de Traubenstein i al cap d'una hora i quart i 100 metres de desnivell vam arribar al refugi de Rotwand, on es van quedar els papes. La Txell i jo vam arribar-nos al cim que estava a deu minuts i al qual s'arribava per un caminàs ample. Allò semblava la rambla de la gent que hi havia. La baixada fins a l'Spitzingsee també molt bé, molt camí ample i ja millors cares que a la pujada :)