canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’agost 22, 2008

cap a salzburg!

bones!

Primer de tot donar la benvinguda a tots aquells i aquelles que hagin estat de vacances i ja tornin a ser a casa i online. Willkommen!!!!

Segon: donar les gràcies a tots aquells que m'han enviat una postaleta des d'algun país exòtic (Marroc, Islàndia) o no tant (Suissa, Irlanda).

Tercer: Aufwiedersehen o altrament dit, Adéu! Demà ens n'anem a Salzburg amb la Marga i les seves dues amigues i dissabte cap a Golling o algun poble des d'on fer alguna excursió pels Alps :)

Bon cap de setmana a tots!!