canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’agost 08, 2008

contactes antics

uff... m'estic atrassant... ja ha passat una setmana des de que sóc lliure! això de la llibertat et fa tenir una sensació del temps diferent, més ràpida.

Doncs sí, el cap de setmana passat em vaig dedicar a quedar amb antics amics i companys de feina de Weimar i Jena, com en alemanya es diu: refrescar les amistats :)

A part d'això hem anat a escalar tant dissabte com diumenge... volíem anar a frankenjura, però el temps es va conjurar contra nosaltres i no ens va deixar marxar de la turíngia, així que dissabte vam anar a escalar a döbritz (a prop de pößneck) i diumenge a steinich, vogtland. Steinich està genial, molt ben assegurat i a més hi tens de tot... fins i tot vaig fer un 6- de primera! jeje

I dilluns vaig comencar l'entrenament de muntanya, amb el Jenzig (una muntanya de Jena).

Apali, aquí teniu fotos... avui no estic gaire escrividora (més aviat estic feta poooools!).


Barbacoa a casa de la Katha i l'Ingo. La Katha ara està de 6 mesos :)


Döbritz

Steinich, Vogtland





Toneeeet

3 Comments:

Blogger willy said...

visca els autistes, dic autònoms :)..
ets una mica animal eh, mira que pujar-te 100 i pico fotos al picassa.. suposo que les has pujat amb una carpeta i no de 5 en 5 com els analfabets com jo pq sinó t'hi hauràs passat tota la nit..
slaute

11:00 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Sóc en Joan Barrios, i volia enviar-te un mail, però no trobo el lloc...
Una canya de bloc, realment una bitàcora de vida! Felicitats!
He canviat d'enllaç la web, ara és http://barrios.cat, si pots fer el canvi ja que em tens fitxat...Gràcies! Salut!

1:33 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

No pot ser, t'has comprat un .cat? quina canya, molt bo!

Vaig estar mirant lo dels .cat per a la pàgina dels catalans a Munic que estem fent (www.catalamunic.de) però el .cat era massa car :(

Bé, merci pels elogis.

I per a millorar la comunicació:
nuriabc(arroba)gmx.de

Apali, que vagi bé l'estiu!

10:40 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home