canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, d’agost 01, 2008

hem millorat!

doncs sí gent, avui he corregut la city-lauf, una cursa de 10km pel parc olímpic de Munic i he millorat!!! estic bastant contenta, portava entrenant 13 setmanes pels 10km, seguint un entrenament de tres cops a la setmana per acabar fent els 10km en 50 / 60min. I sabeu quant he fet? 56min! estic contenta, el meu objectiu era fer-los en menys d'una hora i ha anat prou bé. A més, si mirem la mitjana: he quedat 40ena de 115... abans quedava sempre de les del mig tirant cap al final... nem millorant!

Avui també ha estat el meu últim dia a la feina i ja he parlat amb el jefe i quan vulgui puc tornar-hi a treballar com a autònoma. Guai!

D'aquí a unes horetes me'n vaig cap a Jena, a veure el Rico que ja fa tres setmanes que no ens veiem i a veure si ens fa bon temps i podem anar a Frankenjura a escalar.

A vosaltres també molts petonets i bon cap de setmana!

1 Comments:

Blogger uri said...

natros és l'últim dia tb!!!!
però tornarem!
dilluns ja marxem a islàndia!
bon estiu a tots!
salute!

8:48 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home