canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, de setembre 15, 2008

7°C

Sí senyor, 7°C és la temperatura actual a Munic a les 13.10 d'un 14 de setembre. Evidentment la calefacció ja està engegada i el gorro, guants i anorac d'hivern ja els hem tret de l'armari. Fa dues horetes he sortit amb la bici. He agafat el gorro d'hivern però en els guants no hi ha pensat... estem a setembre, ja he pensat que agafar el gorro era exagerar bastant! I no, encara m'he quedat curta. M'he congelat les mans, les orelles i tota jo. Verge santa quin fred que fa!