canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de setembre 24, 2008

el refugi Gasslalm

Doncs sí senyor, el cap de setmana passat vam estar amb la gent de Munic a un refugi del ministeri forestal de la baviera, a prop de Inzell i al costat del Frillensee. El temps no va ser molt favorable, la qual cosa va anar bé per a relaxar-nos, fer barbacoa al vespre al foc de camp i esmorzar les famoses butifarres blanques típiques de la baviera. Tot això acompanyat de l'ambient de l'oktoberfest que va comencar just dissabte a les 12, i la música típica de l'oktober tocada amb acordeó per una servidora.

Aquí teniu algunes fotos i el mapa de situació:




1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Nurietaaaa!!!!

Així que ens veure a Venècia, eh???!!!
Que guai, la Txell ja em va donar el paper, que per cert, cada any anem millorant. L'any passat m'ho va escriuree en un tovalló d'un bar de bcn, jajaj. Aquest any ja en un paper normal...

Pos eso, que tal, per aquí Munich??? gaire fred??' Aqui ja comença a fer rasca, sobretot el matí i el vespre...

Bueno, que et deixo que me'n vaig a dormir que demà m'he de despertar d'horeta.

Un petonet ben gran

Carlota

12:24 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home