canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, de setembre 09, 2008

orientació, més orientació i lesió

doncs sí, ens hem passat un cap de setmana fent orientació i el proper en teoria també. I dic en teoria perquè diumenge a l'intentar aixecar la motxilla (que pesava lo seu) em vaig lesionar l'esquena. O sigui que espero que es curi aviat, perquè demà tindria entrenament d'orientació, dijous o avui escalada, etc. i sembla que no podrà ser res... dios, esperem que se'm curi aviat, sobretot també perquè d'aquí a res ens n'anem a Jordània!