canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimarts, d’octubre 21, 2008

Cap de setmana de bolets

Aquest cap de setmana passat l'Angela, la Silvia i jo ens hem reunit a Roma per anar a buscar bolets a Campitello. Al final resulta que de bolets no n'hem hagut de buscar, sinó que ja ens esperaven al congelador de la família Tanno de Campobasso, que ens ha ben atipat de bolets i més bolets cuinats de mil maneres diferents: troncs de bolets arrebossats amb farina de galeta, barrets de bolets al forn amb pa ratllat, tall rodó farcit de bolets, fritata / truita de bolets i com no, la pasta amb bolets!

mmmmmm...

No us penseu però, que només hem fet que menjar, noooo! també hem fet passejadetes pels apenins, en un bosc de faigs cobert de fulles vermelles!

*aviat tindré les fotos (oi Angela???)

Aquí la ruta:

Mostra un mapa més gran