canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dilluns, d’octubre 13, 2008

Compro als turcs

Sí, sempre vaig a comprar la verdura i fruita als turcs perquè són els únics que no tenen res empaquetat i tenen un sortiment més gran que tots els súpers (sobretot d'olives!). A més són gent molt amable i flexible amb qui pots parlar, no com les caixeres de l'aldi que semblen robots.

Digues no a l'Aldi i vés a comprar als turcs!!!!! :)

2 Comments:

Blogger mpons said...

I on vas concretament a comprar als turcs a Munic?

1:26 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

doncs jo vaig a una botigueta a la Pilgersheimerstraße, a Giesing. Les millors, però, estan a prop de la Hauptbahnhof. Allà sí que tens moooolt de sortiment :)

1:49 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home