canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de novembre 05, 2008

La Castanyada 2008

sí senyors, i quin any no hem fet panellets ni hem cel.lebrat la castanyada? aquest any ens vam ajuntar la Gemma, l'Anna i jo i vam currar-nos uns panellets per llepar-se'n els dits! En vam fer de coco, xocolata, cafè, llimona, pinyons i ametlles. Amb la paciència i exigència de la Gemma ens van sortir uns panellets de pinyons i ametlles guapíssims. També vam fer un panellet sorpresa sucat amb el líquid d'unes escopinyes d'aperitiu que voltaven per la taula mentre fèiem els panellets. Justament va anar-lo a agafar l'Andrea, la xicota del Markus, que està embarassada de quatre mesos! però resulta que el gust a peix s'havia evaporat dins el forn, de manera que va dir que només era dolcet i prou! (remordiments mil).

I res, després d'atipar-nos de moniatos, castanyes, mandarines i panellets vam fer cap a l'Atomic Café a cremar-ho tot a ritme dels anys seixanta.

I què em queda dir: castanyada forever, natüüüüürlich!!!!!

Per cert, aquí algunes fotos de la genteta


La leslie descobrint el moscatell!