canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de desembre 06, 2008

die sandra ist 30!

ja, letztes wochenende haben wir im Allgäu den 30-Geburtstag von der Sandra. Wir waren im Oberreute, auf einer Johanniter-Hütte und haben getrunken (ich komischerweise diesmal Prosecco) und getanzt. Es war eine tolle Party und schön wieder leute aus Augsburg zu sehen :)

Hier die Bilder

---------------

el cap de setmana passat vam estar a Allgäu (la zona del sud oest de la Baviera, propera al llac de Constanca) cel.lebrant el 30è aniversari de la Sandra.

Aquí unes quantes fotos i al Picassa més...

la sandra i el seu regal: un salt en paracaigudes


la neu


la casa

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Tolle Bilder. Somos las primeras die einen comentari posten :)
Sandra+Tara

7:09 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

ja, ihr seid ja suuuuupeeer schnell! danke guapetes!!!! :)

7:15 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home