canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, de desembre 13, 2008

Ska i Neu

Bona vida la que es té a Munic, sobretot si t'agrada la neu i el fred i balles ska :)

Dijous concertillu de la new york ska jazz ensemble. Genial, amb autògraf del cantant i bona gent ballant :)
* Per cert, que toquen el 28/12 a Girona, al "venue tba"... hi podríem anar no?



També dijous: gran nevada. Tota la ciutat coberta de neu, increible anar en bici quan el terra està així blanquet i l'aire és fred fred fred! una passada.

La mateixa sensació que quan vas a córrer pel costat de l'Isar, baixant cap a Grünwald, on la tranquil.litat i la neu envaeix l'ambient i et carrega d'energia per uns quants dies fins que te'n vas a esquiar! oh yes, dilluns ja he quedat amb la Isa :)

I ara preparant nadales en acordió per a la tertúlia de catalans de dijous (fum, fum, fum)!

petonàs!

3 Comments:

Blogger willy said...

osties quina embeja :) i em perdo la segona part a Girona :(
hi ha coses q es millor no saber ;)
jo aquí mirant el Barça-Madrid en la distància.. fa gràcia i tot veure-ho tant lluny :)
slaute

11:14 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

...please where can I buy a unicorn?

5:47 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

...please where can I buy a unicorn?

2:56 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home