canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dimecres, de gener 14, 2009

primera experiència amb bluetooth

sí senyor, que fàcil és fer fotos esquiant o vés a saber on quan tens un mòbil que les fa amb una resolució acceptable i les pots passar fàcilment per bluetooth a l'ordinador.

Aquí teniu les fotos de l'esquiada a la Zugspitze (muntanya més alta d'alemanya) aquest diumenge. Fins i tot hi ha un poble iglú i sabeu que en construeixen un a Andorra? :)




4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

8:50 a. m.

 
Blogger willy said...

carai nuria quines fotos :)
q fas esquiant a Alemanya, amb la q està caient a la Cerdanya? :)
quanta rao que tens, que petit i quan d'estres q hi ha a Manresa, es també una de les seves virtuds :) po mira que és gran el món.
sense ànims d'exaltar a ningú, sempre es més fàcil parlar des de fora :)
bon any i tal..

4:49 p. m.

 
Blogger niaixoniallo said...

és que la Cerdanya a mi em queda mooolt lluny!

i no ens enganyem, esquiar als Alps, encara que només sigui per la vista que es té (en teoria aquell dia hauríem d'haver vist les Dolomites), té molt més a envejar que fer-ho als Pirineus jeje ;)

Saps que aquest cap de setmana que ve amb una amiga fem un curs de prevenció d'allaus? és que ara ens ha donat per l'esquí de muntanya... què et sembla?

vinga, que vagi tot bé!

*i per cert, aquesta foto que has posat em fa venir pell de gallina amb la neu i el fred que tenim per aquí!

5:27 p. m.

 
Blogger willy said...

tens raó po com tu dius, en teoria, pq sinó es veu res cagada-le'm ;)
caraxis, prevenint allaus eh, sempre es bo no aglomerar-se..
facilitats :)
es que això del fred es posa als ossos.. ara toca uns dies de maniga curta..

12:55 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home