canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

dissabte, d’abril 11, 2009

un xupito de coca-cola per a la Núria!

Sembla estrany, però és bonic i tot que quan surts de festa els nois convidin les teves amigues a un xupito de Jägermeister (licor d'herbes alemany) i a tu a un de coca-cola, no? ;)

salut i bona pasqua!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Núria. Em dic Alba Iglesias i treballo al Regió7. Aquest comentari no té res a veure amb l'article que publiques.
Et volia demanar un favor. Estic fent un reportatge sobre el preu de la zona blava de Manresa i voldria comparar-ho amb altres ciutats europees. Per això, necessitaria saber si a Munic hi ha zona blava, i si saps el preu d'una hora d'aparcament.

Moltes gràcies! El meu mail és albaiglesias@regio7.cat.

1:10 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home