canviar de ciutat, de feina, d'amics... un dels meus hobbies, què us he de dir! començar de zero... m'agrada i a la vegada em fa ser cada cop més forta... però no sempre es pot ser forta i a vegades caus i no saps com aixecar-te... Al final he après a plantar arrels i aquí estic, a Munic amb el meu xicot i una preciositat de fillet :)

 

divendres, de maig 08, 2009

La Txelleta fent orientació per la Baviera!

Sí, la primera visita al pis nou: la meva germana!!!! va venir de l'1 al 4 de maig i per a variar una mica, vam anar a fer orientació a Regensburg.

Va estar genial, Regensburg és una ciutat preciosa i els boscos per on vam córrer tant dissabte com diumenge molt xul.los i també una mica xungos, sobretot el de dissabte, en el qual es va notar que som germanes, perquè les dues vam fer el mateix error entre la fita 6 i la 7...

La cursa de la nit pel casc antic de Regensburg va estar genial, acompanyada amb la victòria del Barça contra el Madrid, encara més!!!

En resum va ser un cap de setmana de solete, natura i botifarretes alemanyes :)


Més fotos